17. februar 2008 - 08:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Excel ændrer selv et tal

jeg har et ark hvor vores forskellige kredit og dankort er registreret. en celle er formateret brugerdefineret således:
for at angive kortnummeret i letlæselig form. når jeg indtaster et kort nummer i en bestemt celle, ÆNDRER excel det sidste ciffer fra 5 til 0 UDEN forklaring.!! der er ikke nogen formler, beregninger, makroer eller andet i arket. det er kun formatering
hvad f.... sker der??? har nogen en ide..
Avatar billede mugs Novice
17. februar 2008 - 09:07 #1
Avatar billede debille Nybegynder
20. februar 2008 - 17:03 #2
Jeg tror at det har noget med antallet af cifre at gøre, jeg tror ikke at Excel kan "klare" mere end 15. Om det kan ændres ved jeg ikke, men kan du ikke formatere det som tekst?
Avatar billede mugs Novice
20. februar 2008 - 17:24 #3
debille > Prøv mit link.
Avatar billede debille Nybegynder
23. februar 2008 - 06:27 #4
Kære mugs
Dit link er super, men opdagede det først efter at jeg havde skrevet kommentaren...