Avatar billede michaeljm Nybegynder
17. februar 2008 - 00:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Import af lager som allerede er bogført!?

Jeg har i et år brugt det så udemærket Excel til at lave mine bogføringer i. Jeg er nu kommet til det punkt hvor lager fylder en hel del og jeg gerne vil have noget styring på. Jeg har derfor købt den store udgave af summa.

Jeg har en masse vare som jeg er ved at tælle op. Problemet er at lageret i summa automatisk bliver til ved at købsfakturaer bliver tastet ind. men fakturaerne på det lager jeg har er allerde afsluttet 31/12-07 og kan af den grund ikke bogføres igen.

Nogle som har et forslag til hvad jeg gør?
Avatar billede popsy Novice
17. februar 2008 - 01:54 #1
Tryk på fanebladet "Varer" i venstre side, så kan du vælge "reguler lager" under "funktioner" øverst i programmet.

Her kan du så ændre på antal varer. Det kræver naturligvis at du har oprettet dine varer en efter en.
Avatar billede michaeljm Nybegynder
17. februar 2008 - 10:20 #2
Yes hvor smart! Mange tak.
Avatar billede popsy Novice
17. februar 2008 - 10:41 #3
No problem :)