Avatar billede mesmer Nybegynder
16. februar 2008 - 13:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min nye comp. arbejder tydeligt meget og "kører i samme rille "

Min nye core 2 duo computer , som ellers er stille og velfungerende , er her idag begyndt at "køre i samme rille" arbejder kraftigt med et eller andet . Uden jeg kan se , hvad det er . Samtidig har jeg lige installeret en update her til morgen . Måske er det den ?
Umiddelbart prøvede jeg at gendanne , men det virker ikke rigtigt. Nogle forslag modtages med TAK
Avatar billede KSN Mester
16. februar 2008 - 15:37 #1
Prøv at åbne job listen (CTRL-ALT-DEL), så vælg processer, Neden under CPU, kan de se hvor meget de forskellige jobs bruger af din CPU
Avatar billede mesmer Nybegynder
16. februar 2008 - 21:33 #2
Det har jeg gjort . Den ligger på ca 25-25 %. Almindeligvis var den tidligere på 5 procent .
Avatar billede mesmer Nybegynder
24. februar 2008 - 12:19 #3
Jeg har nu lavet en  genopretning , og nu virker den igen :-)
Avatar billede mesmer Nybegynder
06. september 2010 - 20:56 #4
Jeg har nu lavet en  genopretning , og nu virker den igen :-)