Avatar billede pasj Nybegynder
15. februar 2008 - 22:08 Der er 1 løsning

Koder søges, løn gives

Hej allesammen

Jeg står for at skulle etablere en hjemmeside for en lille motionsklub på nordvestfyn med ca. 120 medlemmer. Jeg søger en koder til at lave hjemmesiden, jeg har skaffet mig en grafiker.

Det skal IKKE være noget fancy, selvfølgelig skal den være fornuftigt opbygget og meget overskuelig.

Hjemmesiden SKAL indeholde følgende:

Online betaling (ved ikke hvordan det foregår, men den skal være rustet til det)
Nyhedssystem (Jeg skal selv kunne lægge nyheder ind)

Det tror jeg var det. Altså ikke noget fancy, men noget der virker! :)

Jeg ved ikke hvordan det foregår med at implementere grafik og kode, men det har jeg også folk til!

Siden skal ikke koste mere end 3000,- (1000 til grafiker og 2000 til koder), er det nok?

Yderligere spørgsmål og interesse kan sendes på mark _ f _ knudsen @ hotmail . com (FJERN MELLEMRUM)

Jeg ved ikke meget om hjemmeside design og undskylder hvis mine spørgsmål er helt hen i vejret :)
Avatar billede pasj Nybegynder
02. marts 2008 - 15:37 #1
Det ser ud til vi har fundet os en koder. Tak for de mange henvendelser.