Avatar billede lillebror Nybegynder
15. februar 2008 - 15:27 Der er 1 løsning

Kan ikke oprette mapper via webDAV

Hej eksperter

Jeg har sat webDAV op på min server, hvor jeg har flere forskellige sider liggende i hver deres mappe. Jeg har så sat webDAV adgang op til flere af disse side, men nu er jeg løbet ind i et problem. Der er én og kun den ene side, hvor jeg ikke kan oprette nye mapper via webDAV. Jeg kan fint oprette nye filer og rette filer, men jeg kan hverken uploade mapper eller oprette nye, kun bruge de eksisterende.

Når jeg forsøger får jeg
"Mappen 'Ny Mappe' kan ikke oprettes

Forkert parameter"

Jeg har ikke haft succes med at finde en forklaring på dette problem på google, så er der nogen der har et bud her?
Avatar billede lillebror Nybegynder
01. september 2008 - 10:54 #1
Det lykkedes aldrig at få løst problemet