Avatar billede cgleerup Nybegynder
15. februar 2008 - 12:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Freelancer eller virksomhed søges til .net opgave

Hej,

Jeg søger en freelancer eller et firma til at klare en mindre .net opgave. Pålidelighed er yderst vigtigt da vi er en seriøs grafisk virksomhed.
Avatar billede cgleerup Nybegynder
15. februar 2008 - 12:20 #1
Tilføjelse: der er naturligvis tale om en opgave med betaling i klingende dansk mønt!
Avatar billede driis Nybegynder
15. februar 2008 - 12:43 #2
Du er velkommen til at sende detaljer om opgaven og vilkår til min email: dr@driis.dk
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
15. februar 2008 - 19:07 #3
Hej
Du må også gerne sende mig en opgavebeskrivelse og hvad du forestiller dig omkring økonomi til nic@jee.dk
Avatar billede sskov Nybegynder
16. februar 2008 - 12:27 #4
Hej,
Datalog som .Net freelancer her, send venligst flere detaljer til sorens@daimi.au.dk.
Avatar billede websam Nybegynder
17. februar 2008 - 14:04 #5
I skal være velkommen til at sende oplysninger om opgaven til martin(a)newage.dk.
Avatar billede websam Nybegynder
18. marts 2009 - 20:20 #6
Har i fundet en til at løse opgaven ?
Avatar billede cgleerup Nybegynder
30. december 2010 - 20:20 #7
Sorry for sent svar, jeg kontakter jer hver især på mail.
Vil i smide svar så i kan få point?
Avatar billede websam Nybegynder
02. januar 2011 - 16:11 #8
Svar, men har i stadigt efter knapt 2 år brug hjælp?