Avatar billede s_f Nybegynder
15. februar 2008 - 09:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke printe fra Outlook 2003

Jeg for følgene medd. når jeg forsøger at printe fra Outlook 03:

Messaging-brugerfladen har returneret en ukendt fejl. Hvis problemet fortsætter, skal du genstarte Outlook.

Jeg har kigget her:

http://support.microsoft.com/kb/823579/da

Min mit problem er ikke at læse mails, men at printe dem, først der kommer fejlen.
Avatar billede be_nice Juniormester
15. februar 2008 - 10:32 #1
Den henvisning du refererer til vedrører meddelelser fra Outlook 2003, der forsøges åbnet i Outlook 2002 - det er nok ikke der fejlen skal findes, da du først har problemer ved print.
Der er lidt hjælp her (hvis dine mapper er fulde) men som jeg læser det gælder det kun Outlook 2000?
http://209.85.129.104/search?q=cache:ywxF5Y-cDUQJ:groups.google.com/group/dk.edb.internet.software.mail%2Bnews/browse_thread/thread/fca84fef623527cd+Messaging-brugerfladen+har+returneret+en+ukendt+fejl.+Hvis+problemet+forts%C3%A6tter,+skal+du+genstarte+Outlook.&hl=da&ct=clnk&cd=2&gl=dk
Problemet kan også opstå, fordi .pst- og .ost-filen har en størrelsesbegrænsning på 2 GB, og fejlmeddelelsen vises, når denne grænse overskrides. Reparationsværktøj til Indbakke kan ikke løse problemet. Dette beskrives her:
http://support.microsoft.com/?kbid=296088
Håber at det løser dit problem.
/Be_Nice
Avatar billede s_f Nybegynder
15. februar 2008 - 12:16 #2
slettede outlook profilen og oprettede den igen. nu ser fejlen udtil at være væk. Mine mapper var ikke fulde, så tillader mig at svare på spm. selv :)

Go' weekend.