Avatar billede -larsen_81- Nybegynder
14. februar 2008 - 17:13 Der er 1 kommentar

Udvikling af hjemmeside mod procenter i ejerskabet

Hej eksperter.
Jeg har fået en god ide til et nyt community på nettet som der efter min egen vurdering ville være muligt at tjene penge på (bruger betaling, reklame indtægter osv.). Jeg har allerede lavet en del beskrivelser af hvad sitet skal indeholde og hvordan den skal fungere.
Da sitet er meget omfattende vil det koste rigtigt mange penge at få lavet af et firma. Men jeg har hørt at der findes firmaer der gerne vil udvikle sådanne internet site mod at de får % af ejerskabet i firmaet (sitet) – hvis de altså kan se at der er penge i sitet.

Er det rigtigt? Og hvis det er, kan i så komme med nogle eksempler på firmaer der vil gøre det (udvikle mit site mod procenter af ejerskabet i firmaet)?

Ps. i må meget gerne skrive hjemmeside adresserne til disse firmaer.
Avatar billede uggi16 Nybegynder
15. februar 2008 - 09:39 #1
Hej,

Du må gerne skrive til info@cleandesign.dk så jeg kan høre lidt mere om din idé.

Jeg vil gerne hjælpe med udviklingen og driften af en side.. mod lidt %er... alt efter rimelighedens grændser...