Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2008 - 14:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sidevurdering af lokal boldklub-side

Kunne være rart at få en vurdering af denne side:
http://umaniac.deviantart.com/art/Brylle-Boldklub-77266759

På forhånd tak
Avatar billede akela Nybegynder
14. februar 2008 - 20:08 #1
Der er ikke så meget at sige, siden ser godt ud. Temaet er genemført i alle elementerne.

Har dog to ting man kunne kigge på. Valg af farven i headeren for nyheder og kampreferat, gør at den bliver lidt anonym og man kan komme til at overse den, jeg ville prøve med enten den samme farve som de andre menuer, eller også en lidt mere skarp orange sådan at det er den man får øje på først.
Kritstregen i baggrunden, er en god ide, men jo mere jeg sider og kigger på siden, jo mere iretere den mig, så syndes du skulle prøve uden stregen. Vil også gætte på at hvis der kom lidt mere indhold, sådan at siden bliver længer så vil der komme endnu en streg.

Men som sagt en enkel og dejligt design.
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2008 - 20:54 #2
Mange tak! Jeg har også tænkt lidt over det med den kridt-streg, men nu må vi se hvad bestyrelsen siger til det.. Mht. nyheder og kampreferat, så ved jeg ikke helt om du har ret i det.. Netop på grund af den mørkegrå farver, så synes jeg at den står ud i forhold til alle de andre ens topbarer.

Men mange tak for dit svar ;)
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
16. februar 2008 - 18:51 #3
Pisse fedt. Gennemført design og nemt overskueligt. Er dog enig i den overskrift. Lav den eventuel orange som baggrunden på de andre moduler (som ved Menu fx).
Avatar billede akela Nybegynder
16. februar 2008 - 19:07 #4
Kan sagtens følge tanken i at give den en anden farve. Det som jeg syndes er problemet, er at den grå farve er anonym i forhold til den orange, og derfor skaber den ikke den effekt du er ude efter.

Det du kunne prøve var at lave menuen i Rød eller Gul, eller også bytte om sådan de andre menuer er grå og denne er orrange.
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
16. februar 2008 - 20:13 #5
Det var også skriften jeg mente der skulle være orange
Avatar billede znogen Nybegynder
27. februar 2008 - 21:08 #6
den ser super fed ud.
hvilket program er brugt?
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2008 - 21:38 #7
Jeg har lavet det hele i Photoshop..
Avatar billede kurdo Novice
16. marts 2008 - 19:39 #8
ved ikke om du kan brug det til noget, men jeg bryde mig ikke om skriften, evt tahoma eller verdana! :) :)