Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
13. februar 2008 - 19:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søger professionelt webhotel

Hejsa,

Til min nye side, regner jeg med, at jeg senere hen skal have et professionelt webhotel.

Det skal egentligt helst være internationalt (dvs. ikke befinde sig i Danmark), men er lidt usikker på, hvilke der er, som opfylder mine krav.

Mine krav:
-Stor lagerplads (over 10gb).
-Ubegrænset traffik (eller billig betaling pr. gb. traffik).
-Høj oppetid.
-Hurtig forbindelse.
-Serveren understøtter cronjobs.
-Ikke særlig dyr.

Nogen der kender nogle gode host's?
Avatar billede leif Seniormester
13. februar 2008 - 20:01 #1
Så ville jeg da seriøst overveje egen server hosted i udlandet.

Men husk at ikke alle centre er lige gode når vi snakker udlandet. (Pas især på de tyske)
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
13. februar 2008 - 21:35 #2
Det var jo også lige det jeg skrev i min post ;o)

Har lige en rettelse til punktet "Ubegrænset traffik".
Da jeg har set og erfaret at ikke særligt mange host HAR ubegrænset traffik, og at man derfor betaler pr. gb. traffik, ændrer jeg punktet til "Billig traffik/gb" ;o)
Avatar billede n-data Nybegynder
03. maj 2008 - 16:59 #3
Hej Sørensen, jeg ved ikke om du har fåde løs dit problem ellers kan jeg måske hjælpe dig, Vi understøtter cronjobs.
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
03. maj 2008 - 17:02 #4
Hej.

Kontakt mig på kontakt [snabela] reanimation [dot] dk med nærmere info.

Tak.
Avatar billede n-data Nybegynder
03. maj 2008 - 17:24 #5
Har lige mail til dig.
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
03. oktober 2008 - 15:17 #6
Lukker.