Avatar billede beerton Nybegynder
15. juni 2001 - 20:40 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

php/mysql hotel

Jeg søger webhotel med php og mysql til to forskellige sider.

Den ene er www.floorballguiden.dk, der pt ligger hos freepaq. Siden er DK\'s nyhedsmedie indenfor floorball (nyheder, resultater, stillinger, etc) og har i perioden aug-apr ca. 400-500 unikke besøg pr. dag. Uden for den periode er der ca. 150-200. Siden er ved at blive lavet om. Det nye design kan ses her: www.floorballguiden.dk/nyt/default.php

Den anden side er www.newcastle.dk, der er Danmarks Newcastle United fanklubs hjemmeside. Sidens hoveaktiv er debatforummet og nyheder. Jeg kender ikke besøgstallet, men vil skyde det til at ligge på ca. 50-100 unikke om dagen. Siden er pt ved at blive lavet om. Forandringen er stadig på babystadiet, så det kan ikke ses nogle steder.

Det jeg søger er et webhotel med ca. 10 mb pr. side + 20 mb til mysql db.

Det som der betales med er en fast knap m. link.

Jeg håber at det har interesse.
Avatar billede qzar Nybegynder
15. juni 2001 - 20:45 #1
Start med at få dine links til at virke!
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
15. juni 2001 - 20:47 #2
Du kan prøve www.Web-sale.dk de er gode - jeg bruger dem selv og deres server er næsten ALDRIG nede
Avatar billede egede Nybegynder
15. juni 2001 - 20:48 #3
www.buydomaians.dk er rimelige billige priser, og gode understøttelser

newcastle -> *taber* du mener vel THFC :-D
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
15. juni 2001 - 20:51 #4
Den der buydomaians virker ikke for en skid
Avatar billede egede Nybegynder
15. juni 2001 - 20:51 #5
Kender dem ikke, har bare set deres priser...
Avatar billede evil_chief Nybegynder
15. juni 2001 - 20:52 #6
www.netsite.dk kører godt..
Avatar billede teenz.dk Nybegynder
15. juni 2001 - 20:59 #7
evil chief <<<<< det er da skide dyrt
se lige på www.web-sale.dk det er meget billigt!!!!
Avatar billede peterterkildsen Nybegynder
15. juni 2001 - 20:59 #8
Kontakt mig på icq 303 75 331, og så kan vi snakke om det. Evt. på pt@portaltjenesten.dk
Avatar billede evil_chief Nybegynder
15. juni 2001 - 21:08 #9
teenz.dk, det kører godt og er faktisk ikke så dyrt igen..de står på en 45 mb og web-sale.dk står f.eks. på en 2mbit..
Avatar billede teenz.dk Nybegynder
15. juni 2001 - 21:12 #10
>>>> evil <<< er du sikker på at web-sale kun har 2?
Avatar billede evil_chief Nybegynder
15. juni 2001 - 21:18 #11
ja, sagde barcidil( rigtigt? ) i et andet spm, men der var noget med at de ville opgradere snart..