Avatar billede foxskywalker Nybegynder
13. februar 2008 - 10:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Installation af Office 2007: "undetstøtter opgradering"

Hej alle eksperter

Prøver at installere Office 2007 men får følgende fejlmeddelelse:

"Installationsprogrammet kan ikke fortsætte på grund af følgende fejl:
Microsoft Office 2007-systemet understøtter ikke opgradering fra en forløblig version af Microsoft office 2007-system. Fjern først alle forløblige versioner af microsoft office 2007-System og de tilhørende teknologier.
Ret overnævnte fejl, kør installationsprogrammet igen."

Problemet er at jeg ikke har haft installeret 2007 i beta eller sådan noget. Kun 2003 samt en komponent der gør det muligt at åbne 2007 dokumenter i 2003. Både 2003 og komponenten er afinstalleret

Er der nogen der har en ide om hvad det kan være?
Avatar billede pidgeot Nybegynder
13. februar 2008 - 10:30 #1
Prøv at tage et kig på http://support.microsoft.com/kb/927222/da og se om det hjælper dig. Hvis ikke, så følg linket forneden til artikelnr. 928218 (engelsk) - med den skulle du være i stand til at fjerne alle spor.
Avatar billede ebbesen Nybegynder
24. februar 2008 - 12:26 #2
Jeg vil foreslå, at du renser din registreringsdatabase og maskinen for unødvendige filer og links. De kan spærre uden, at du ved det.
Avatar billede foxskywalker Nybegynder
29. marts 2008 - 13:10 #3
Hov fandt ud af det og glemte helt det her spørgsmål.

Selvom man vælger at afinstallere komponenten der gjorde det muligt at åbne 2007 i 2003 bliver den det ikke alligevel. Man skal selv ind og finde MSI filen og vælge Uninstall.

Det er dog et stykke tid siden nu så jeg kan ikke huske lokationen :)