Avatar billede kiiks Nybegynder
12. februar 2008 - 18:04 Der er 2 kommentarer

Selv Programmeret Browserfejl ?

Hejsa Folket her på eksperten :)
jeg er ny inden for faget med programmering, og har lavet et simpelt program i visual basic 2005 express edition, som er en Internetbrowser der åbner en bestemt side, og forbliver på den side, det er til en 3D chat kaldet Netstationen (www.n.dk), har lavet browseren, men nu er problemet så hver gang jeg åbner det, kommer der en masse fejlkoder frem som fx disse: "Linje 7 - et Objekt var ventet", "Linje 138 - Et objekt var ventet", "Linje 28 -  document.getElementById (...) er null eller ikke et objekt", "Linje 90 - Et Objekt var ventet" ?. Det skal lige siges at jeg kan sagtens trykke væk fra dem og komme videre til chatten og det, men det er bare irriterende at skulle trykke ok til de popups hele tiden, Og Chatten er baseret på JAVA. Håber nogen kan hjælpe :)
Avatar billede japping Nybegynder
17. februar 2008 - 11:27 #1
Noget kode vil nok hjælpe på feed-back, da det kan være svært at sætte sig ind i problemstillingen uden kode.
Avatar billede hiks Nybegynder
05. marts 2008 - 21:31 #2
hej

er det ikke bare internetindstillingerne du skal ændre i/sætte i dit program?

Alt efter hvilken control du bruger som browser kan du vel slå java script fejl fra ligesom du kan i normal IE/firefox.

Hvilken kontrol bruger du?

/hiks