Avatar billede klarak Nybegynder
11. februar 2008 - 22:17 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP mig med at finde netværksdriver

Jeg her i desperation over min netforbindelse på pc ikke virker kommet til at slette netkortsdriveren i enhedshåndtering. Når jeg genstarter vil den installere igen, men jeg har ikke cd. Hvad gør jeg???
det er SIS ethernet ....
Avatar billede leif Seniormester
11. februar 2008 - 22:32 #1
Er det et onboard netkort så kig hos producenten af maskinen eller bundkortet.
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2008 - 22:55 #2
Hvis du har slettet driveren i Enhedshåndtering burde systemet finde den igen uden CD
Avatar billede klarak Nybegynder
13. februar 2008 - 17:42 #3
fandt den igen ved hjælp af microsoft support.
Avatar billede klarak Nybegynder
16. februar 2008 - 17:49 #4
Jeg bliver nødt til at købe mig til support herhjemme...
Avatar billede leif Seniormester
16. februar 2008 - 18:08 #5
Hvor bor du henne ?
Avatar billede klarak Nybegynder
16. februar 2008 - 22:28 #6
Hillerød
Avatar billede leif Seniormester
16. marts 2008 - 13:41 #7
Ups, det havde jeg ikke set. Hvis det ikke er løst så smid mig lige en mail:
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=leif
Avatar billede klarak Nybegynder
16. marts 2008 - 15:35 #8
Helt iorden - har haft drøntravlt med alt muligt andet, og har helt glemt denne tråd. men jeg har haft en ekspert hjemme og fået løst problemet, ellers tak .-)
Avatar billede leif Seniormester
16. marts 2008 - 16:15 #9
OK