Avatar billede webmania Nybegynder
11. februar 2008 - 21:14 Der er 13 kommentarer

Søger programmør til et fantastisk koncept !

Hej E'er !

Mangler PT en programmør der kan sit kram og er stabil.
Har et koncept jeg vil have kørt i luften, mangler bare programmøren. Kan desværre ikke give en pris på projektet da pengene som er til rådighed skal bruges til annoncering. Men vil give en fast procentløn det næste år, frem til 2009, på 10% af indtægten. Regner med en indtægt på 50.000 - 100.000 kr. de første 6 mdr. og derefter 100.000 - 200.000 kr. om md. det vil sige en løn på ca. 100.000 kr. til programmøren i alt frem til 2009. Projektet har alt på plads med partnere osv. For at vide lidt mere om projektet, handler det kort om, at man skal kunne registrere sig, derefter samle point fra vores annoncøre og så købe gratis vare fra vores shop med de point brugeren har samlet ind. Kan kontaktes på: shopwebba@hotmail.com
Avatar billede strych9 Praktikant
11. februar 2008 - 21:22 #1
Dvs at du tror så meget på dit koncept at du er sikker på at det vil generere 100.000 - 200.000 hver måned?

Hvad er så problemet i at udbetale løn? Du tror måske ikke helt så meget på det alligevel? Så det skal være på en andens risiko frem for din egen altså?
Avatar billede webmania Nybegynder
11. februar 2008 - 21:34 #2
problemet er at jeg ikke har pengene til at betale programmøren pengene med det samme, derfor vælger jeg at tilbyde denne løsning.
Avatar billede cpufan Juniormester
11. februar 2008 - 21:40 #3
ja og det får du så ikke en seriøs programmør til at hoppe på.

det svarer til at sige til tøjfabrikanten, at du vil åbne en butik med alle hans varer, og at han da får pengene eller i hvert tilfælde 10% af indtægterne, engang når tøjet er blevet solgt.

om igen - tro på dit projekt og gå en tur i banken, lån pengene til programmøren.
eller drop ideen.

det er iøvrigt prøvet mange gange før, og der er ikke nogle der lever endnu.
hvor skal pengene komme fra? hvorfor skulle annoncørerne betale for at folk kan købe deres varer for nogle fiktive point, når de kan sælge dem for cool cash?

har du lavet en forretningsplan ?
Er der et budget?
Avatar billede strych9 Praktikant
11. februar 2008 - 21:43 #4
ja... det var så alt det jeg ikke gad at skrive. Tak cpufan. =)

og.. det er under alle omstændigheder en god ide at få en forretningsplan under en bank-persons kritiske øjne. Hvis de mener det kan bære, så låner du pengene til programmøren.
Avatar billede webmania Nybegynder
11. februar 2008 - 21:56 #5
okay.. kom med en pris! siden skal fungere som pointshop.dk
Avatar billede webmania Nybegynder
11. februar 2008 - 21:56 #6
Jeg laver designet
Avatar billede japping Nybegynder
12. februar 2008 - 09:18 #7
Jeg forstår ikke konceptet ....

Jeg gik ind på www.pointshop.dk hvor jeg tilfældigt læste "Få 2 numre af magasinet historie for 49,50! Du tjener 450 point", Dvs. ca. 10 øre pr. point. En bærbar PC står til 200.000 point, hvilket giver kr. 20.000,-. Det bliver da nogle dyre varer .....

I øvrigt mener jeg, at du får svært ved at finde en stabil programmør der kan sit kram til kr. 10-20.000,- om måneden.
Avatar billede bauerdata Nybegynder
12. februar 2008 - 15:53 #8
Prøv indien
Avatar billede cybermike Nybegynder
14. februar 2008 - 20:00 #9
Et bud er at du skal have fat i mellem 100 og 150.000kr for den skrabede, men fungerende udgave. Det dobbelte for luksus udgaven.
Avatar billede saucer Nybegynder
15. februar 2008 - 11:18 #10
japping -> Hvad jeg kan læse mig frem til så vil han kun give 100.000 til programmering i alt frem til 2009. Hvilket vil sige at man få under 10k pa mdr og jeg går ud fra at det er før skat. Hvilket vil sige at man selv tjener 6k om mdr for at arbejde for ham. Tror at avidbud tjener flere penge bare for at arbejde om weekenden :D
Avatar billede webmania Nybegynder
15. februar 2008 - 11:30 #11
Syntes det er spild af jeres tid at skrive til mig, da jeg allerede har fundet en som acceptere mit budget. Det er dog ikke denne løsning jeg har skrevet her, men en kontant overførelse på et 4-cifret beløb. Hvis man havde vist lidt mere venlighed her i denne tråd kunne man måske selv have fået denne tjans. (-Og ja, jeg var i banken!)
Avatar billede webmania Nybegynder
15. februar 2008 - 11:32 #12
Lukker.
Avatar billede japping Nybegynder
16. februar 2008 - 13:21 #13
webmania --> jeg stiller nogle meget konkrete spørgsmål til dit koncept, men du svarer ikke. Hvis jeg skal gå ind i noget, vil jeg forstå forretningen og selv tro på konceptet. Derfor spurgte jeg ind til dette, da det må være konceptet der skal bære den risiko som programmøren evt. løber.

4-cifret beløb ... taler vi om kr. 1.000,- ?

Jeg glæder mig til at høre om projektet når din side er oppe at køre.