Avatar billede zpon Nybegynder
11. februar 2008 - 12:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Behold kopi på exchange server

Hej

Jeg har sat outlook op til vores exchange server, men når den henter mails ned til outlook, sletter den dem på serveren, hvordan undgår jeg dette?

Der er tale om outlook 2003 (så vidt jeg husker).

På forhånd tak
Avatar billede leif Seniormester
11. februar 2008 - 12:58 #1
Så vidt jeg da ved så hvis du bruger Exchange metoden så ligger alle mails altid på serveren, men hvis du bruger POP3 så er det korrekt at de hentes ned, men hvad er så fordelen ved at køre Exchange :-)
Avatar billede zpon Nybegynder
11. februar 2008 - 13:24 #2
Ja en af fordelene er at mails ligger på serveren, men den kan jo godt være sat til at hente mails ned og fjerne dem fra serveren bagefter...
Avatar billede sjokoman Juniormester
11. februar 2008 - 13:33 #3
Og hvis jeg må blande mig, hvor ligger disse mails så på serveren?
mvh Johnny
Avatar billede vejmand Juniormester
11. februar 2008 - 13:52 #4
Avatar billede zpon Nybegynder
11. februar 2008 - 15:15 #5
sjokoman: Hvad mener du med hvor de ligger?

Kan det være fordi de er gemt i en pst fil frem for en ost fil i stedet?
Avatar billede sjokoman Juniormester
13. februar 2008 - 01:47 #6
Vejmand se
http://www.eksperten.dk/spm/818757 og få point.
du har hjulpet mig med linket. Den mappe jeg prøver at lave regler for, er vist nok en offentlig mappe, derfor kan jeg ikke få det til at virke automatisk.
mvh Johnny
Avatar billede vejmand Juniormester
13. februar 2008 - 08:38 #7
Jeg kan desværre ikke hjælpe med det andet spørgsmål, hvis ikke linket har hjulpet dig, afviser du bare mit svar.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
13. februar 2008 - 08:38 #8
.
Avatar billede zpon Nybegynder
13. februar 2008 - 16:52 #9
Det hjalp efter en geninstallation, du får points vejmand