Avatar billede hhbuur Nybegynder
11. februar 2008 - 11:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

konvatering af x64 filer til win32

hej jeg har fået købt og downloadet autocad 2008 x64 dvd men kan ikke køre den på min xp som er et win32 system. "sådan som jeg har forstået det" ? er så hvordan omskriver eller konvatere jeg min fil så jeg kan køre den på win xp.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
11. februar 2008 - 11:11 #1
Du må tage fat i forhandleren og forklare situationen, så du kan få det skiftet ud med en 32-bit udgave. Man kan ikke konvertere programmer på den måde, det kræver at kildekoden kompileres til netop 32-bit.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
11. februar 2008 - 11:15 #2
Alternativt kan du selvfølgelig også investere i en 64-bit udgave af XP el. Vista, men det kræver selvfølgelig at din CPU også er 64-bit - jeg går dog ud fra det ikke lige er den mulighed der passer dig bedst, så prøv forhandleren først.
Avatar billede hhbuur Nybegynder
11. februar 2008 - 13:25 #3
ok det lyder som det riktige svar
Avatar billede hhbuur Nybegynder
11. februar 2008 - 13:40 #4
hvordan får i point
Avatar billede pidgeot Nybegynder
11. februar 2008 - 14:00 #5
Jeg lægger et svar, hovrefter du markerer mit navn i listen og trykker Accepter. :)