Avatar billede nca001 Nybegynder
11. februar 2008 - 00:45 Der er 4 kommentarer

Hvor ligger skrivebordet på hd hvis man bruger vista

Hej

Jeg står med en meget defekt bærbar, men der ligger noget på skrivebordet som jeg skal have, normalt er det ikke noget problem i xp, der kan jeg bare sætte disken til noget usb grej og komme ind til data den vej, måske skal jeg overtage rettighedderne for mapperne for at få data.
Men sådan er det bare ikke i vista, jeg kan sagtens finde billeder dokumenter men intet skrivebord, og jeg kan langt fra komme ind og kigge på der der ligger i de skjulte mapper, selv om jeg over tager ejerskabet, nogle lige ved hvad man gør der ?
Avatar billede enya Nybegynder
11. februar 2008 - 00:54 #1
C:\Users\"BRUGERNAVN"\Desktop
Avatar billede enya Nybegynder
21. marts 2008 - 05:17 #2
Respons..?
Avatar billede nca001 Nybegynder
23. april 2009 - 17:02 #3
den er godkendt giv svar
Avatar billede enya Nybegynder
23. april 2009 - 20:17 #4
OK - svar kommer her..! Håber det virkede..!