Avatar billede pureshit Nybegynder
10. februar 2008 - 21:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Extensions virker ikke i Firefox?! Hvor er de?

Hej Eksperter!

Når jeg installerer extensions i Firefox, så som Adblock, Download Statusbar og Gmail Notifier, så viser de sig ikke i Firefox? Det er der ingen af mine Extensions der gør?! Har prøvet at afinstallere Firefox, og geninstallere igen - men det hjalp ikke.

Nogle der har nogle forslag, for er ved at være godt træt af det!

Mvh Simon / pureshit
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
11. februar 2008 - 05:28 #1
Dukker de slet ikke op i extensions? Eller viser de sig bare ikke i brugerfladen?

Når du har installeret udvidelsen fra https://addons.mozilla.org/da/firefox/ siger den så at nu er det installeret og vil virke næste gang firefox genstartes?
Avatar billede pureshit Nybegynder
11. februar 2008 - 19:50 #2
Ja, dem siger genstart, og det virker derefter. Men det gør det bare ikke. Her er et screen shot, hvor du/i kan se nogle af de installerede extensions/udvidelser, og samtidig browseren, hvori de ikke figurerer!
http://www.zshare.net/image/7438674d9e0922/
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
11. februar 2008 - 20:42 #3
hvis du markerer en tilføjelse, får du så to knapper der heder deaktiver og afinstaller?
hvis ja så ser det fuldstændig normalt ud.
Det eneste jeg kan komme til at tænke på er om det er lykkedes dig at installere en tilføjelse der ikke er kompatibel med din udgave af firefox. men det skulle den tjekke selv. når du geninstallerer firefox, skal du så også hente tilføjelserne igen? hvis ikke, så prøv at fjerne dem og tilføje dem en efter en, det hjælper måske. men jeg er ret blank.
Avatar billede pureshit Nybegynder
11. februar 2008 - 23:23 #4
Ja til de første to linjer.
Til resten, så har jeg lige prøvet at afinstallere dem alle via Firefox, og derefter installere en enkelt, og den virkede ikke... derefter slettede jeg den igen, afinstallerede Firefox vil Tilføj/Fjern programmer i Windows. Installerede derefter forfra, men lige lidt hjalp det! Mit spørgsmål er så nu: Da den startede op første gang efter ny installation, så var mine bogmærker og gemte koder der stadig? Hvorfor pokker er de det, når jeg nu lige har afinstalleret skidtet? Jeg har en lille amatør teori om, at det er der der er noget galt. Mit spørgsmål er nu, hvor ligger den super top hemmelige mappe, som sikkert har en skide smart funktion henne, så jeg kan slette ALT fra Firefox, og starte 100 % på en frisk. Det er ikke lykkedes mig at finde det.
Ved ikke om det gav mening?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
12. februar 2008 - 19:34 #5
C:\Documents and Settings\Userprofile\Application Data\Mozilla\Firefox
Avatar billede pureshit Nybegynder
13. februar 2008 - 21:44 #6
He he, okay tak for det. Jeg slettede hele Firefox mappen inklusiv alle underfiler. Derefter virkede det :) Så mange tak for hjælpen! Smid et svar, og du skal få point!

Mvh Simon
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
16. februar 2008 - 01:04 #7
herligt. svar