Avatar billede caweren Nybegynder
10. februar 2008 - 16:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hjælp! min computer slukker uden grund!

hey dav...

ja, som sagt i titlen er problemet at min computer slukker bare sådan lige pludselig... det eneste program jeg har kørende er World of Warcraft (som i øvrigt kræver meget hukommelse)...

vi troede først dt fordi min computer blev for varm, så jeg har derfor købt en blæser ting til at ligge min computer på (det er en bærbar) med 3 blæsere...
men den slukker alligevel! jeg ved virkelig ikke hvad der ka' være årsagen og ville være RIGTIG glad hvis der var en der kunne hjælpe mig
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
10. februar 2008 - 16:45 #1
Det kunne mulighvis være din strømforsyning - du kan prøve at teste med en anden hvis du har mulighed for det?
Ellers kunne det være at din kølepasta er blevet for gammel mellem din køleblok og CPU.
Genstarter den kun når du spiller eller kan den også finde på det når du ikke har haft et spil kørende?
Avatar billede Jensen DK Novice
11. februar 2008 - 09:02 #2
Går ud fra at det ikke er en bærbar, undersøg om dit grafikkort sidder rigtigt og ledninger til HD. sidder som de skal ligesom alle andre stik og kort samt ramklodserne, det kan godt være en dårlig forbindelse.
Avatar billede caweren Nybegynder
12. februar 2008 - 10:10 #3
det ER en bærbar... jeg prøver med en ny strømforsyning... er vi enige om at det er det vi normale mennesker kalder for et oplader stik???
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
12. februar 2008 - 10:19 #4
Okey hvis det er en bærbar burde det ikke have noget med dit oplader stik hvis den lader så virker det..

Du ska nok nærmere kigge på om der er noget skidt i din bærbare så den ikke kan køle ordentligt - tag eventuelt og blæs der hvor køleren sidder med noget luft af en art..

Der kan sidde noget skidt så den ikke kan få vejret..
Avatar billede caweren Nybegynder
12. februar 2008 - 11:52 #5
okay :) tak
Avatar billede caweren Nybegynder
21. februar 2011 - 11:39 #6
siger tak til alle der har gjort en indsats. Min kære computer er dog afgået ved døden. :(