Avatar billede obhat Nybegynder
10. februar 2008 - 12:32 Der er 8 kommentarer

Timeout på windows.alert

Kan man sætte en timeout på en windows.alert eks. 2 sek.?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. februar 2008 - 12:38 #1
Nej
Avatar billede obhat Nybegynder
10. februar 2008 - 12:51 #2
Nå.:(
Hvordan sikre man så at siden loades helt? en alert kan blokere f.eks iframe i at loades.- dette ses typisk i firefox.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. februar 2008 - 12:53 #3
Det kommer vel an på hvad du vil have. En alert er en alert. Du kan evt vise et lille <div> i par sekunder.
Avatar billede obhat Nybegynder
10. februar 2008 - 12:57 #4
En alert box er fin, da den altid vises midt på skærmen hos brugeren, selvom scriptet afvikles i et iframe, og derved er det ikke nødvendig at loades hele main-siden hver gang.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. februar 2008 - 12:59 #5
Jamen, så bruger du da sådan en hvis den er fin. Man skal så lige trykke på den for at fjerne den igen.
Avatar billede obhat Nybegynder
10. februar 2008 - 13:12 #6
Det er korrekt. men som sagt blokere denne tit hele siden i at blive loadet! og det findes der ingen løsning på?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
10. februar 2008 - 13:58 #7
Nej
Avatar billede olebole Juniormester
10. februar 2008 - 14:14 #8
<ole>

En alert burde ikke blokere for andet. Kan du vise et link, hvor det sker?

/mvh
</bole>