Avatar billede dkshero Nybegynder
09. februar 2008 - 19:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flash Player vil ikke fungere i IE7

Hej når jeg skal se film på youtube skal jeg bruge adobe flash player, det går fint med at installere den osv. men lige så snart jeg går ind på en side med flash virker det stadig ikke. hvad kan der være galt? har genstartet computeren men lige lidt hjælper det.
Avatar billede dkshero Nybegynder
09. februar 2008 - 19:23 #1
Det ser bare ud som det gjorde før man prøvede at installere det
Avatar billede ierikk Nybegynder
09. februar 2008 - 20:11 #2
er flash player aktiveret under funktioner tilføjelses programmer
Avatar billede gurly Praktikant
09. februar 2008 - 23:43 #3
så skal du prøve at afinstalere flash ved hjælp af adobes lille afinstalerings værktøj
det kan du downloade her >
http://download.macromedia.com/pub/flashplayer/current/uninstall_flash_player.exe
inden du køre afinstalerings værktøjet er det vigtigt at du har lukket alle vinduer,
hvis du har messenger skal den også lukkes helt,
kør derefter afinstalerings værktøjet.
bagefter skal du genstarte pc´en
derefter downloader du nyeste flash player fra denne adresse >
http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash
(sæt eventuelt lige kryds i at du ikke vil have googletoolbar med)
når du er nået her til skulle det gerne virke  c",)
Avatar billede gurly Praktikant
12. februar 2008 - 14:18 #4
fik du det til at virke ?
Avatar billede dkshero Nybegynder
29. marts 2009 - 10:17 #5
LUK