Avatar billede renefriis Nybegynder
09. februar 2008 - 18:38 Der er 3 kommentarer

Transport Logo

jeg er ved at starte op som vognmand hvor jeg så skal bruge et logo til min hjemmeside.

jeg har hvid varevogn og regner med logoet skal være orange/blå, lys/mørke blå eller måske du/i har anden ide til farve.

Der må gerne være noget der symboliser : transport, kvalitet, vej, europa.

vil gerne der er stil over det.

jeg giver dig/jer 60 point for det logo som jeg vælger og bruge.
Avatar billede renefriis Nybegynder
09. februar 2008 - 20:15 #1
I øvrigt hedder firmaet : Friis Transport

Lige en vigtig ting :-)
Avatar billede studious_design Nybegynder
11. februar 2008 - 11:32 #2
Hej Rene,

Opgaven lyder interessant, og ønsker du professionel udarbejdelse af dit logo, så er du velkommen til at kontakte mig og min kollega på info@studiousdesign.dk.

Logoer koster i omegn af 2-4.000,- alt efter specifikationer. Dit logo vil da også blive udarbejdet i skalerbar grafik, så det kan bruges til tryk, web, streamers etc.

Fortsat god dag,

Med venlig hilsen    Emil Larsen
Avatar billede janne123 Nybegynder
29. november 2008 - 08:54 #3
Undskyld - hvilken type varevogn har du - mærke, str. m.m. ?
( Gerne link til forhandler! :-))