Avatar billede Mik2000 Professor
09. februar 2008 - 15:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Freelance DTP søges

Hej

Jeg ejer en lille virksomhed og søger freelance DTP medarbejder til arbejde på vores kontor i Slagelse (4200) med mange forskellige opgaver.
Timer vil varierer afhængigt af antal opgaver.

Hvem er du:
- Du skal være kreativ og fuld af gode ideer
- Du skal kunne arbejde sikkert med Adobe Indesign og Illustrator
- Du skal kunne arbejde med Adobe Photoshop
- Du skal være bosidende i eller tæt på Slagelse
- Du skal være opsat på hasteopgaver til tider
- Du skal kunne tage ansvar for opgaver selv

Hvad skal du lave:
- Du skal være idemand til designs af websites og trykt materiale
- Du skal lave trykt materiale til os, og til vores kunder
    - Brochurer, visitkort, flyers, skilte osv

Din uddannelse
- Vi har ingen krav til uddannelse/erfaring. Vi kigger blot på om du er dygtig/kreativ

Din løn
- Løn vil være efter kvalifikationer
- Løn kan være timebasseret eller opgavebasseret

Du vil
- få stillet computer mv til rådighed på kontoret

Hvis det har din interesse, så skriv til
kim (a) techshop . dk
(fjern mellemrum og ændre (a) til @ - for at undgå spambots)
Avatar billede Himbear Nybegynder
09. februar 2008 - 20:09 #1
Det lyder som en spændende stilling!
Hvis du får brug for en der kan arbejde hjemmefra, så kunne jeg være manden til det :)

Kig på min hjemmeside www.tinocordes.dk og send mig eventuelt en mail derfra.

Med venlig hilsen
Tino Cordes
Avatar billede hcs Nybegynder
18. februar 2008 - 09:30 #2
Hej,
Som allerede sagt, det lyder som en spændende stilling. Jeg har arbejdet freelance det sidste år og er tilknytet 3 andre reklamebureauer. Det giver mig en god balasst, da min udvikling går langt hurtigere end ellers. Hvis I er interesseret i at have freelance tilknytning der både arbejder hos Jer og hjemmefra, er jeg meget interesseret.

Med venlig hilsen
Heidi Sakariassen
hs@kontrastonline.dk
Avatar billede Mik2000 Professor
18. februar 2008 - 15:20 #3
Hej
Du må meget gerne lige sende en email, hvis ikke du har gjort det. Jeg er ikke på kontoret pt.
Det lyder meget interessant - ved kommende opgaver også.
Du må meget gerne skrive lidt om evt. lønkrav mv.
Avatar billede computerlab Nybegynder
26. september 2008 - 16:05 #4
Hvis I er interesseret i at have freelancer der arbejder hjemmefra, er jeg meget interesseret. I kan se mere på min hjemmeside, ellers kontakt mig.

Mvh
Brian Jørgensen

ComputerLab
Data & Design

www.ComputerLab.dk
Avatar billede Mik2000 Professor
18. august 2010 - 20:36 #5
Lukker