Avatar billede anders0710 Nybegynder
09. februar 2008 - 11:58 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Fra Word til Access rapporter

Hey Experter,

Jeg har et word dokument med en masse tekst. Dette document skal jeg genskabe som en rapport i Access. Er det muligt at importere word documentet ind i Access og bruge det som en rapport??

Hvis ja, hvordan gøres dette?

Anders.
Avatar billede terry Ekspert
09. februar 2008 - 13:18 #1
May I ask why you need to convert the Word document to an Access report?

You could save the path/filename of the word document and open it directly from Access.
Avatar billede anders0710 Nybegynder
09. februar 2008 - 13:22 #2
Because I am working on a project, where there is a lot of Word documents that are to be filled out. This should be done via the access database.

Could you give me an example of that?
Avatar billede jkrons Professor
09. februar 2008 - 14:00 #3
Udfyld relevante datai Access. Lad Word-dokumeterne blive i Word.- Brug enten brevfletning eller automation via VBA til at overføre informationerne fra Access til dokumenterne.
Avatar billede anders0710 Nybegynder
09. februar 2008 - 14:56 #4
jkrons kan du give et eksempel på automation??
Avatar billede terry Ekspert
09. februar 2008 - 16:01 #7
If you enter thi sinto google you wil find lots of links

word automation access vba
Avatar billede jkrons Professor
09. februar 2008 - 16:06 #8
Nu har Terry været hurtig :-), men ellers har jeg en database med forskellige eksempler på automation, som jeg kan sende, hvis du er interesseret.
Avatar billede terry Ekspert
09. februar 2008 - 17:03 #9
ja tak :o)
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2008 - 08:17 #10
jkrons>må man se?~)

spg.eksperten@gmail.com
Avatar billede jkrons Professor
11. februar 2008 - 10:26 #11
Sendt...
Avatar billede terry Ekspert
11. februar 2008 - 11:22 #12
ekspertenATsanthell.dk
AT = @
Avatar billede terry Ekspert
20. februar 2008 - 20:19 #13
Hows it going here Anders?