Avatar billede ninjastick Nybegynder
09. februar 2008 - 11:20 Der er 7 kommentarer

Fejl - Sikkerhedsindstillinger

Hej folk.

Jeg sidder her med en spritny computer som er blevet slukket på kontakten, og efterfølgende opfører sig underligt.

Symptomerne er:
Utroligt sløv og vil egentlig ikke starte helt op
explorer står og loader hele tiden
går i sort skærm og viser derefter en Fejlmeddelelse der siger:
"Logonprocessen kunne ikke oprette dialogboksen Sikkerhedsindstillingerne"

"Fejl - Sikkerhedsindstillinger"

Det eneste jeg kan gøre er at trykke ok og fortsætte på samme måde som før.

Det eneste der fungere normalt er mit skrivebord, mht. at markere osv.. Så snart jeg højreklikker på nogle ikoner går den osse i timeglas.

Al hjælp er velkommen

-Benjamin
Avatar billede hcma Novice
09. februar 2008 - 11:29 #1
måske kan noget af dette hjælpe:
http://support.microsoft.com/kb/927525/da
Avatar billede ninjastick Nybegynder
09. februar 2008 - 11:35 #2
Jeg kigger lige på det. Den her tråd omhandler bare startproplemer efter indstallering af ny driver/enhed, men der står noget med reparere, så det kigger jeg lige på.
Avatar billede ninjastick Nybegynder
09. februar 2008 - 11:38 #3
Jeg fik nok ikke uddybet det nok i selve spørgsmålet, men det er stikkontakten og ikke bare knappen foran. Det er samme forudsætninger som under en strømafbrydelse
Avatar billede word-hajen Nybegynder
09. februar 2008 - 11:52 #4
Hvis ikke hcma's forslag virker, kan du prøve:

http://windowshelp.microsoft.com/Windows/en-US/Help/323ef48f-7b93-4079-a48a-5c58eec904a11033.mspx (se henvisning nederst til Diagnostic tools to use in safe mode)
Avatar billede ninjastick Nybegynder
09. februar 2008 - 12:07 #5
Jeg skulle lige finde et keyboard som virker under opstart.. (USB, i ved..)
Avatar billede ninjastick Nybegynder
09. februar 2008 - 12:12 #6
Jeg er ved at køre "Windows Hukommelsesdiagnosticering" fra cd'en. Jeg håber den finder noget...
Avatar billede ninjastick Nybegynder
06. marts 2008 - 18:37 #7
Jeg har prøvet at fejlfinde på den osv., men jeg endte med at sende den tilbage til værkstedet, mange tak for hjælpen!