Avatar billede ramad Praktikant
09. februar 2008 - 10:19 Der er 1 kommentar

Problem med trådløs net på stationær

Igår fik jeg mig en ny computer. En god og lækker stationær, som skal være supplement til min bærbare.

Jeg fik sat det hele op og installeret win XP Pro. Jeg installerer drivere til det trådløse netkort jeg har i maskinen, ogg så gik det ellers i fuck. Jeg kan få forbindelse til det trådløse netværk i ca. 2 minutter før den så hopper af igen. Der er blevet installeret et værktøj til det trådløse net, der hedder EZ ConnectG og det virker lidt uoverskueligt.

Min bærbare der kører med Win Vista Home Ed. kan fint finde det trådløse net.

Nogen der har nogen ideer til hvad jeg skal prøve for at få den stationære på det trådløse net?
Avatar billede osigaard Nybegynder
11. februar 2008 - 18:41 #1
Hvis muligt, så disable EZ ConnectG og lad windows konfigurere det trådløse netværk.