Avatar billede sejleren Nybegynder
08. februar 2008 - 18:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

output fra bærbar vises ikke på tv

En bærbar VEGA+ model M30E10, som er et par år gammel, forsøger jeg at sætte til et tv (DENVER 15", TFD-1501).

Jeg kan af uransagelige årsager ikke få vist noget på tv'et selvom jeg anvender vga kabel og tv som sekundær skærm.

kobler jeg en stationær til tv. Fungerer det fint og på samme måde med den bærbar til et andet tv, men ikke det 15" nævnt herover.

Hvad kan der være galt. Driverne er opdateret, men uanset hvad er der kun sort skærm på tv. Kan det være kablet, selvom det virker på et andet tv ?
Avatar billede wichcon Nybegynder
13. februar 2008 - 02:08 #1
Hej sejleren

Hvis du holder FN-knappen nede og trykker på F5 kommer der en lille menu frem hvor du kan vælge displaykilde..
Hvis dette ikke kan lade sig gøre og det er et nvidia skærmkort du har i din bærbare,  kan du evt. prøve at højreklikke på skrivebordet vælge NVIDIA Kontrolpanel->opstil flere skærme-> klon og så skulle der gerne være billede på
Avatar billede sejleren Nybegynder
13. februar 2008 - 20:40 #2
Hej Wichcon,

Jeg får lige kigget på det, det er en comp hos en kammerat der er problemet. Jeg vender tilbage så snart jeg ved mere.
Avatar billede sejleren Nybegynder
23. februar 2008 - 17:35 #3
Hej igen,

Vi fik ikke løst problemet. Men point som tak for hjælpen.
Jeg har bedt min kammerat kontakte acer for løsning på problemet.