Avatar billede stefanwl Nybegynder
07. februar 2008 - 02:05 Der er 2 kommentarer

Sony Ericsson k850i vil ikke connecte til telefon

som overskriften siger, vil min k850i ikke etablere forbindelse til min computer via et USB kabel. Der sker det, at det medfølgende program søger efter telefonen, hvorefter en windows "install new hardware" wizard dukker op. problemet er bare, at denne wizard ikke kan finde og installere min telefon!. :(..

de eneste ting jeg kan komme i tanke om der skulle kunne være i vejen, er at jeg kører win 64bit? eller det faktum, at jeg connectede min fon inden jeg installerede programmet, så windows allerede har anerkendt den som et installeret medie??

eller hvad?
Avatar billede stefanwl Nybegynder
07. februar 2008 - 23:16 #1
har lige læst i readme filen:

IMPORTANT:

PLEASE DO NOT CONNECT YOUR PHONE BEFORE INSTALLING THE SONY ERICSSON PC SUITE.

men der står ikke nogle steder hvad man skal gøre, hvis man alligevel har gjort dette. :(.. hverken i readme eller i deres trouble shoot ting!..
Avatar billede nico6169 Nybegynder
09. februar 2008 - 18:49 #2
du kunne prøve og afinstallerer og så starte forfra.