Avatar billede hunter-es- Nybegynder
06. februar 2008 - 17:59 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Windows XP fryser

Hej alle.. Jeg hra købt mig en ekstern harddisk, men når jeg sætter den til min stationære PC fryser Windows, og jeg må tage strømmen for at genstarte... Problemet er med alle eksterne diske jeg har prøvet, og når diskene bliver sat i min bærbare er der aldrig nogle problemer ...... HJÆLP!!
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2008 - 18:07 #1
for lidt ram i din stationære evt ,blot et gæt

kører maskinen ellers fejlfrit
Avatar billede hunter-es- Nybegynder
06. februar 2008 - 18:18 #2
Uden problemer... og nej ikke for lidt ram..;o)
Avatar billede tiger_dk Mester
06. februar 2008 - 18:26 #3
jeg tænker på stømforsygningen, om kan den være for lille, hvor gammel er pc'en ? har den USB 2.0 ?
Avatar billede hunter-es- Nybegynder
06. februar 2008 - 18:28 #4
Den har USB 2.0 - Stømforsyningen??  den kører på extern PSU...
Avatar billede tiger_dk Mester
06. februar 2008 - 18:39 #5
PSU'en i PC, det var den jeg mente ! Det er som om, den ikek få strøm nok siden du siger det er ved at eksterne diske du har prøve at koble til, har du haft problemer med andre USB ting ? Hvor mange USB stik har du bag i maskien og evt. foran ?
Avatar billede hunter-es- Nybegynder
06. februar 2008 - 18:45 #6
Åh, Det er en 350W og der er ialt 6 USB porte..
Avatar billede hunter-es- Nybegynder
06. februar 2008 - 18:51 #7
Og nej, det er kun eksterne harddiske der er problemet..
Avatar billede tiger_dk Mester
06. februar 2008 - 18:51 #8
hvor mange af USB portene er i brug ?
Avatar billede hunter-es- Nybegynder
06. februar 2008 - 18:54 #9
Øhh... Dem alle, når jeg forsøger med harddisken..
Avatar billede hunter-es- Nybegynder
06. februar 2008 - 18:58 #10
DVS. De 2 af dem, er ikke i brug som sådan, de ligger med kabler sat i og er ført op på mit skrivebord, klar til brug på kamera og telefon...
Avatar billede tiger_dk Mester
06. februar 2008 - 19:36 #11
hvor gammel er pc'en ?
Avatar billede hunter-es- Nybegynder
06. februar 2008 - 20:36 #12
ca 3 år... Det har tidligere virket, men inden for det sidste halve års tid vil den bare ikke tage eksterne diske..
Avatar billede hunter-es- Nybegynder
06. februar 2008 - 21:23 #13
Hmm... Tilsyneladende var mit PCI kort med USB porte defekt, skiftede det, og problemet løste sig...
Avatar billede tiger_dk Mester
06. februar 2008 - 21:25 #14
det var da godt, husk at acceptere dig eget svar, så du tager dine point igen !
Avatar billede tiger_dk Mester
07. februar 2008 - 18:00 #15
svar
Avatar billede tiger_dk Mester
07. februar 2008 - 18:01 #16
bare afvis mit svar, glemte lige at se du have svaret !