Avatar billede opgavecenter Nybegynder
06. februar 2008 - 12:56 Der er 10 kommentarer

Hvad skal man købe ?

Hey alle sammen

Her har jeg virklig brug for noget hjælp....

Jeg står her og skal ud og købe en printer, men hvad skal jeg købe ?

Prisen må ca fra 750 til max 1000 kr
Den skal lave SUPER skarpe billeder / Printe Sindsyg godt
Og have billige printerpatroner ( gerne hvor man kan købe kopi patroner )

Jeg har pt en Canon Inkjet PIXMA iP4000, den er jeg virklig gald for den laver også super flotte billeder og har MEGA billige printerpatroner, men den fås ikke mere øv

Håber der er nogen som kan hjælpe mig på vej, jeg giver denne 200 point, da jeg virklige skal bruge et PROFF svar
Avatar billede Jensen DK Novice
06. februar 2008 - 14:05 #1
køb en brother DCP-540 CN med 4 seperate blækpatroner, det er nok noget af det bedste til prisen.
Avatar billede Jensen DK Novice
06. februar 2008 - 14:10 #2
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
06. februar 2008 - 14:22 #3
Okay men laver en sindsyg gode prints ? ( fotos )
Avatar billede Jensen DK Novice
06. februar 2008 - 14:32 #4
De er ok men man skal også se på prisen, en printer til det dobbelte kan lave mange flere i min og sikkert finere billeder, som regel får man hvad man betaler for.
Har prøvet den flere gange ser bedre ud end min HP printer.
Avatar billede Jensen DK Novice
07. februar 2008 - 07:18 #5
Kan du bruge noget af det, så lægger jeg et svar som du kan acceptere eller afvise.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. februar 2008 - 22:01 #6
Efter ip4000´eren har der været en 4100, 4200, 4300.... - og man er nu oppe i en 4500´er: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=394281

Jeg kender slet ikke de nyeste versioner, men mon ikke de er rimelig tæt på "originalen".

I tests scorer Canon fortsat højt som tidligere, men HP er det seneste årstid kommet godt med. Epson ligger også højt med deres printere...

Men hold dig fra Lexmark.

Brother kender jeg heller ikke de nyere modeller af, men de har traditionelt haft nogle mandagsmodeller, som ikke ville som vi andre. Jeg skal derfor ikke kunne sige, om ip4500´eren er bedre end DCP-540 CN.

Jeg tror egentlig ikke det betyder det store, med mindre du printer 50 ark om dagen. Så vil dit blækforbrug, før printeren alligevel er forældet og skal fornyes, være minimalt.... Og har du så stort printbehov, skulle man nok kigge efter noget helt andet alligevel...
Avatar billede Jensen DK Novice
14. februar 2008 - 07:41 #7
opgavecenter er der liv i dig, eller er du gået bort, vi skulle gerne have lukket spørgsmålet.
Avatar billede Jensen DK Novice
22. februar 2008 - 13:36 #8
Du kan læse her hvordan man lukker sit spørgsmål. http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
01. september 2008 - 07:31 #9
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man lukker / giver point i sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
28. november 2008 - 15:13 #10
Det er mærkeligt at dem med problemer kan finde ud af at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.