Avatar billede larsbechnygaard Nybegynder
06. februar 2008 - 10:35 Der er 2 kommentarer

Interaktiv bestillings-seddel online

Jeg har en veninde, der har en hjemmeside (som jeg har lavet), og hvorfra hun bl.a. gerne vil sælge foto-kalendere.
Hun har så fået den glimrende idé, at der ville være potentiale i, at have en 'bestillingsseddel' (formular), hvor brugerne har mulighed for, at udvælge 12 billeder/malerier fra hjemmesiden, til de 12 måneder i kalenderen, og derefter at sende bestillingen som email, fra hjemmesiden.
Den ideelle løsning ville være noget lignende, at 'kalender-bestillingen' åbner i et seperat vindue/ramme, hvor man kan enten fx drag'n'droppe billeder ind på de forskellige måneder, hvor de så vil være synlige som thumbnails.
Hér ud over, vil det være en fordel, hvis man kan 'flytte' et billede (en thumbnail) fra fx januar til februar fx v.hj.a. drag'n'drop.
Der ud over, skal der også være mulighed for at udfylde navn, adresse osv. hvor kalenderen skal sendes til.
Hjemmesiden, hvor det skal ligge er her: http://www.christieskunst.dk/
Detaljer om server-ressourcer er her: http://www.surftown.dk/  (Det er et 'starter' webhotel, dvs. en UNIX-server).
Vi har ikke mulighed for at betale for at få løst opgaven, men du vil selvfølgelig få fuld credit på hjemmesiden, medsamt de 200 point, jeg mener at løsningen er værd..*S*
Avatar billede xtom2 Nybegynder
07. februar 2008 - 08:48 #1
Hejsa :)

Du har set det nye Webshop Easy-koncept fra Surftown?
http://www.erhverv.surftown.dk/?docid=f05f5327-2654-4866-a744-538c788065b5

Der er link til en demo fra den side dér oss.

PS. Surftown har forresten Linux-servere ;)
Avatar billede olebole Juniormester
09. februar 2008 - 16:55 #2
<ole>

xtom >> - men er Linux ikke en Unix-klon?  ;o)

/mvh
</bole>