Avatar billede mcphreak Nybegynder
15. juni 2001 - 13:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

resin configuration

Jeg har en servlet, som hedder ChatServlet, som skal loades med ChatServlet?chatconf

Hvordan kan jeg konfigurere resin så når jeg kommer ind på chat.domain.org så startes den op automatisk?
Avatar billede disky Nybegynder
15. juni 2001 - 17:53 #1
Mener du hvordan du skal konfigurere den til at kunne køre en servlet ?
Avatar billede mcphreak Nybegynder
17. juni 2001 - 12:08 #2
Jep, hvordan konfigurer jeg den, så når de skriver chat.domail.org, så køres servleten automatisk
Avatar billede disky Nybegynder
18. juni 2001 - 00:11 #3
det er nærmere et subdomæne i din webservers conf du skal lave.

Avatar billede mcphreak Nybegynder
18. juni 2001 - 11:03 #4
nejnej, det er lavet. Jeg har definere en række subdomæer, og de virker fint, det er blot at jeg vil have at servletten startes op på præcis det subdomæne
Avatar billede mcphreak Nybegynder
02. juli 2001 - 13:21 #5
Selv klaret
Avatar billede disky Nybegynder
02. juli 2001 - 13:42 #6
hvad var løsningen ?
Avatar billede mcphreak Nybegynder
02. juli 2001 - 13:49 #7
Det ligger i selve serverconfigurationen. Man skal blot starte invokeren ligegyldigt hvad, og så lave et virtual path, så at / henviser til servletmappen.
Avatar billede disky Nybegynder
02. juli 2001 - 14:20 #8
okay :-)