Avatar billede mydream Nybegynder
04. februar 2008 - 12:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gif backup til flashbanner

Jeg vil gerne vise en gif i stedet for flash til de brugere, der ikke kan se flash.

Hvordan gøres det? Er det i forbindelse med at man vha script henter flashfilen?
Avatar billede kalleballe Nybegynder
22. februar 2008 - 14:35 #1
du kan tage et screendump, - klikke billedet ud i photoshop og så save det som gif, - eller du kan save som gif direkte inde i flash, - men jeg bruger nu altid photoshop til den slags.

Iøvrigt bliver det oftest pænere hvis du saver som jpg.

vh

KalleBalle
Avatar billede kalleballe Nybegynder
22. februar 2008 - 14:35 #2
jeg mente klippe og ikkke klikke ;)
Avatar billede mydream Nybegynder
23. februar 2008 - 09:20 #3
Det var selve koden jeg efterlyste til hvordan man lægger en backup.
Avatar billede kalleballe Nybegynder
24. februar 2008 - 12:02 #4
eh... den behøver du ikke at tænke på, - det gør mediebureauet for dig.

vh

KalleBalle
Avatar billede mydream Nybegynder
24. februar 2008 - 12:08 #5
Nej det gør mediebureauet ikke for mig. De leverer en flashfil, og jeg sætter selv koden der henter filen på.
Avatar billede rexso Nybegynder
05. marts 2008 - 15:40 #6
Det skal lige siges at i følge Adobe har 98% af de computer som har internet installeret flash 8 minimum. Så tror ikke du skal være bange for at der er nogle der ikke har flash player. :)
Avatar billede kalleballe Nybegynder
05. marts 2008 - 16:08 #7
tit bruges giffen i f.eks. nyhedsbreve der bliver sendt ud i forbindelse med kampagnen.
Avatar billede mydream Nybegynder
08. december 2011 - 20:34 #8
Jeg lukker den