Avatar billede rboege Novice
04. februar 2008 - 06:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tilmeldingssystem i php

Hej experter. Håber i nemt kan hjælpe mig med dette. Jeg står og mangler et tilmeldingssystem programeret i PHP. Man skal kunne skrive i nogle bokse, og så når man trykker tilmeld, skal systemet sætte det i en txt, eller gerne ind på en anden php side, som gerne skulle hedde tilmeldte.php.

Og den samtidigt sender en tilmeldingsemail over en email adresse. Nogen der kan hjælpe med det, kan evt godt betale en smule.
Avatar billede kjeldsted Novice
04. februar 2008 - 09:27 #1
Har du i forvejen designet til denne form eller skal alt sættes op fra start. Det lyder umildbart som en lidt sort opgave.

Og hvor er det du ønsker at de indtastede data skal gemmes? I en MySQL database, eller hvad?
Avatar billede rboege Novice
04. februar 2008 - 12:11 #2
Precis, i en mysql database, og så sendes til en email. Det med sendes tilbage til en mail, skulle efter mit videne ikke være problemet. Men det at få den til at poste det i en anden fil, og i en database ville nok.

Noget du kan klare eller lign?
Avatar billede kjeldsted Novice
04. februar 2008 - 13:34 #3
Jeps. Det lyder rimelig overskueligt. Har før bygget en del ligende systemer med MySQL samt mail funktion på én side. Men jeg bliver nødt til at have nogle oplysninger om hvor mange data der skal skrives til databasen m.m.
Avatar billede kjeldsted Novice
04. februar 2008 - 13:38 #4
Men jeg skal også lige være helt med på hvad du mener med "at få den til at poste det i en anden fil"... Er det sådan at man går ind på side1 hvor man indtaster oplysninger i en form, derefter klikker man på 'send oplysninger' hvor så man kommer ind på side2 hvor de indtastede oplysninger så vil komme frem, samtidig med den sender mail med disse oplysninger?
Avatar billede rboege Novice
30. september 2008 - 18:06 #5
lukker gammel ting