Avatar billede bartsimpson Nybegynder
03. februar 2008 - 16:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Computer køre langtsomt når ekstern skærm er tilsluttet

Det skal lige siges at det ikke er min egen computer, så har ikke 100 procent styr på hvad der er sket.
Den skærm der er nu, har før virket uden problemer med at dele windows skrivebord, skærmen har været lånt ud i et stykke tid, i mellem tiden er der blevet købt en boks til computeren (bærbar) der styre alle ledningerne, og i den forbindelse er der vist blevet installeret noget. Da skærmen så skal tilsluttes igen, så går computeren i stå i et par sekunder efterfulgt at den virker okay i et par sekunder. Er det noget der kan rettes op på, for synes det er lidt dratisk bare at starte helt forfra med windows xp.
Avatar billede jorgenveisig Nybegynder
03. februar 2008 - 17:05 #1
Jeg vil foreslå dig at prøve med systemgenoprettelse.

Det ligger under programmer, tilbehør, systemværktøjer.

Der kan man gendanne pc'en til en tilstand den var i tidligere, uden at fjerne nye dokumenter osv.

Går det ikke kan man fortryde gendannelsen, og vende tilbage til nutid igen.
Avatar billede bartsimpson Nybegynder
03. februar 2008 - 17:30 #2
Det er desværre over et halvt år siden, så det kan ikke rigtigt lade sig gøre.
Avatar billede bartsimpson Nybegynder
03. februar 2008 - 21:51 #3
Løst: Skærmkortet skulle bare have geninstalleret sin driver, da der åbenbart var røget nogle filer i svinget.