Avatar billede pac007 Nybegynder
03. februar 2008 - 00:25 Der er 4 kommentarer

filen eller mappen er beskadiget og kan ikke læses. red filerne.

Jeg flyttede nogle filer over på min eksterne harddisk, og da jeg skulle åbne drevet ville de ikke. Jeg vil gerne redde filerne som er inde i drevet.
Jeg vil virkelig påskønne et svar. Håber der er nogen der kan hjælpe.
Avatar billede gnuff Praktikant
03. februar 2008 - 04:52 #1
Kan du ikke specificere hvilken slags filer det drejer sig om, så vil vi lettere kunne svare?

Normalt skal du jo kunne åbne filer selvom de er blevet flyttet, medmindre det er systemfilerne
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2008 - 07:47 #2
recover my files er svaret men ikke shareware versionen.

http://www.recovermyfiles.com/data-recovery-software-download.php

der dukker en boks op og her kan du bruge fast recover og markere hvad drev eller filer det er tale om.

god fornøjelse
Avatar billede pac007 Nybegynder
03. februar 2008 - 18:43 #3
tusind tak for jeres svar. der er kun billeder inde i drevet. min eksterne harddisk er delt op i tre drev. de to andre drev kan åbnes. det sidste gider bare ik og det værste er der er alle mine billeder i. når jeg prøver at åbne mit drev så får jeg meddelelsen "filen eller mappen er beskadiget og kan ikke læses".
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2011 - 14:09 #4
var det svaret