Avatar billede siranee Nybegynder
02. februar 2008 - 09:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bærbar for under 3000! Hvad skal man..

Der er iøjeblikket 4 bærbare til under 3000kr... men hvilken en skal man vælge? de er jo næsten ens.. :-)
Lad mig få jeres bud.
Jeg vil også gerne hører hvis det er nogen der har set gode tilbud på bærbare :-)

ha en fortsat god weekend.
Avatar billede webcreator Nybegynder
02. februar 2008 - 10:12 #2
MyBook og Vega er mig bekendt produceret af samme firma. Det er det mærke jeg har hørt om flest varme-problemer med. De fleste af dem jeg kender, der har haft en Vega/Mybook, har måtte smide den på lossepladsen efter nogle måneder.

Zepto er et dansk, populært mærke. De havde en årgang en fejl i deres 4200-serie, men det er lang tid siden. Så mit forslag vil være Zepto eller Fujitsu'en.
Avatar billede siranee Nybegynder
02. februar 2008 - 11:10 #3
Tak for svaret.. er dr andre med erfaring eller gode råd?

Har selv tænkt på zeptoen..
Avatar billede rasnier Nybegynder
25. februar 2008 - 20:36 #5
Selv kender jeg ikke mærket Zepto, men har læst - og hørt super anmeldelser af den...
...Efter hvad jeg har hørt er den dog bedst til studie - eller lign, hvor man ikke spiller - eller behøves at spille musik, som om du befinder dig i en koncertsal... ;)

...Sig til når du har truffet et valg - og ikke mindst om du er glad for dit valg - jeg leder nemlig også efter en b(l)ærbar til <3000 - dog helst med trådløst net...
Avatar billede siranee Nybegynder
25. februar 2008 - 20:44 #6
det skal jeg nok.. har ikke truffet et valg endnu.. :-( :-D