Avatar billede eva1209 Nybegynder
31. januar 2008 - 23:44 Der er 2 kommentarer

Internet explorer.

Hej . min I.E lukker pludselig ned og skriver at den ikke svarer og så lukker ned ned. Det gør den tit, hvorfor .
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2008 - 08:38 #1
nu er det ikke ligegyldigt hvilket styresystem man skal have svar i men da du har lagt den under vista ja så er svaret at det er en almen fejl der optræder i vista og ikke hvis du bruger den samme browser i win xp.

der findes en beta servicepack 1 realise rettelse der fjerner de fleste af dem.

nu er det sådan at man ikke kan få det hele her i livet og da jeg installerede servicepakken ville den have min eksterne harddisk formateret og efter uninstall kunne den læse den igen.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=be34577a-e925-48fb-9d6d-50fe9461f808

god fornøjelse
Avatar billede eva1209 Nybegynder
01. februar 2008 - 21:48 #2
Tusinde gange tak for hjælpen og min fejl at jeg ikke nævnte at jeg kører med vista. Hilsen Eva.