Avatar billede heick Nybegynder
15. juni 2001 - 09:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Curseren låser sig fast

Der opstår af og til det problem i excel, at curseren \"låser sig\" fast - det vil sige bliver stående i samme celle, når man flytter sig med piletasterne - det er smadder irreterende.
Er der nogen der har oplevet det samme?
Hvad skyldes det? og er der en løsning på problemet?

Avatar billede thaufer Nybegynder
15. juni 2001 - 09:31 #1
Hvad for en version?
15. juni 2001 - 09:33 #2
Du har vel ikke være igang med at trykke på ScrLk ? Således excel-arket flytter sig, men curseren bliver i cellen.
Avatar billede heick Nybegynder
15. juni 2001 - 09:56 #3
Det er lidt pinligt, men det kan faktisk godt være det der er sket.
Tak
15. juni 2001 - 09:57 #4
Du er ikke alene.... :-)
Avatar billede janvogt Praktikant
15. juni 2001 - 10:00 #5
Efterhånden ét af de mest almindelige spørgsmål på Eksperten! :-)