Avatar billede daki Juniormester
31. januar 2008 - 20:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slette række i x-ark

Hvis jeg i Ark1 har nogle indtastinger som bruges i en formel i Ark2-Ark4 (Ark1!$A4) i samme celle (A12) kan man så slette den række i alle 3 ark samtidig med at række4 slettes i Ark1?

/dan
Avatar billede luffeladefoged Praktikant
31. januar 2008 - 21:28 #1
Nej, du må gøre det i to steps.
Lettest ved først at slette row4 i sheet1, således at formlerne i de øvrige sheets går fejl og derfor er lette at lokalisere. De tre sheets kan du highlighte sammen ved at klikke på den ene fane og holde <ctrl> nede og klikke på de øvrige to, og derefter slette row12 i alle på en gang.
Hilsen Luffe
Avatar billede daki Juniormester
01. februar 2008 - 17:12 #2
OK, men det er da også let, hvis man kan huske det. :-)

/dan
Avatar billede luffeladefoged Praktikant
03. februar 2008 - 21:53 #3
Var det svaret - eller havde jeg misforstået noget?
/ Luffe
Avatar billede daki Juniormester
04. februar 2008 - 10:47 #4
Det må det være, hvis det ikke kan lade sig gøre på andre måder.
Så smid et svar, hvis du vil have points.

/dan
Avatar billede luffeladefoged Praktikant
05. februar 2008 - 09:30 #5
Et svar ;-)
/Luffe