Avatar billede mik48 Nybegynder
30. januar 2008 - 22:10 Der er 6 kommentarer

fra vista til xp

Jeg kan ikke installere XP på min nye vista-bærbar...
Når jeg sætter min xp cd i computeren og trykker installér afviser computeren med den meddelelse at windowsversionen på computeren er nyere og installationen ikke kan fortsætte.

Jeg har prøvet at boote fra XP-cd'en, men når jeg derfra også vælger at installere XP afbryder den også her og siger at der ikke kan findes nogle Harddiske det er en HP dv6000 Har læst der var en med det samme problem men en dv6500. kan jeg bruge de samme driver
Avatar billede hjulet Nybegynder
30. januar 2008 - 22:37 #1
http://www.eksperten.dk/spm/817317

Det er ikke tilladt at køre med flere brugere, fortsæt din tråd i linket og luk din nye brugerkonto!
Avatar billede mik48 Nybegynder
30. januar 2008 - 22:45 #2
det var jeg ikke klar over
Avatar billede hjulet Nybegynder
30. januar 2008 - 22:48 #3
Du skal også lukke dine tidligere spørgsmål, giv respons og uddel points.

http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=mhvidtsted&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede mik48 Nybegynder
30. januar 2008 - 23:10 #4
jeg stiller det samme spørgsmål som en anden bruger også gør, min pc er bare en 6000. og jeg køre ikke med fler bruger og har kun et spørgsmål som er, kan jeg bruge de samme driver
Avatar billede mik48 Nybegynder
30. januar 2008 - 23:14 #5
jeg stiller det samme spørgsmål som en anden bruger også gør, min pc er bare en 6000. og jeg køre ikke med fler bruger og har kun et spørgsmål som er, kan jeg bruge de samme driver
Avatar billede jepouls Nybegynder
31. januar 2008 - 19:08 #6
Man kan ikke installere baglæns. Du skal vælge. Enten Vista, og det virker ganske udmærket, eller ny installation fra bunden af med XP, med ompartionering og hvad deraf følger.