Avatar billede mrwheel Nybegynder
30. januar 2008 - 13:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fed overskrift i meddelsen

Hej

Min outlook driller med at den begynder nye beskeder med med fed skrift når jeg skriver f.eks. Hej MrWheel og med lyseblå tekst, jeg har forsøgt mig frem med at slå funktionen fra men uden held, den frem kommer hvis jeg trykker på enter 2 gang for at starte selve e-mailen.

Er der en her der er så klog i Outlook der kan hjælpe mig med dette problem?
Avatar billede sleeper Nybegynder
30. januar 2008 - 13:39 #1
Hvilken version af Outlook?
Avatar billede sleeper Nybegynder
30. januar 2008 - 13:42 #2
Prøv følgende

Funktioner > Indstillinger > Postformat > Brevpapir og skrifttyper (i 2007)

Her skulle du kunne rette standart skrifttyperne
Avatar billede mrwheel Nybegynder
30. januar 2008 - 21:36 #3
Problemet er både set i Outlook 2003 og 2007
Avatar billede mrwheel Nybegynder
30. januar 2008 - 21:43 #4
Så blev det løst, der var valgt +Brødtekst som skrift type dette er nu ændret til en normal skrift type, vil du smide et svar?
Avatar billede sleeper Nybegynder
30. januar 2008 - 23:20 #5
Værsgo...