Avatar billede kiran Nybegynder
29. januar 2008 - 18:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gendanne billeder fra SD kort

Jeg har desværre ved et uheld formateret/slettet billeder på mit SD kort.(512MB). Jeg installerede PC Inspector, tilsluttede min cardreader og satte mit SD kort i. I denne computer kunne jeg se at kortet bliver læst som G drev; men  PC Inspector, under Select Device, vil ikke læse dette drev. Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2008 - 18:39 #1
Det kan godt være rigtigt svært at gendanne data fra et SD kort, hvis PC inspector ikke vil kan du evt. prøve TESTDISK http://www.helgec.dk/lost%20data.html
Avatar billede thov Forsker
30. januar 2008 - 01:25 #2
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2008 - 17:55 #3
Er der sket noget nyt her
Avatar billede kiran Nybegynder
27. februar 2009 - 14:02 #4
Til helgec, PC inspektor løste problemet,undtagen mine videoklip. Undskyld der gik så lang tid. Send et svar
Avatar billede kiran Nybegynder
05. januar 2010 - 00:31 #5
Sender svar selv
Avatar billede Brugersoren Nybegynder
10. december 2012 - 19:51 #6
Jeg har forstået at der er forskel på at slette og formattere, når det gælder om at gendanne tabt materiale. Er det rigtigt?

Jeg har nemlig lige slettet 500 billeder på et SD-kort, som ikke skulle være slettet og håber virkelig jeg kan få dem tilbage. Jeg har kun valgt "slet". Jeg har på intet tidspunkt valgt "formattér".
Avatar billede milter Ekspert
10. december 2012 - 20:18 #7
@ Brugersoren.

Du får ikke nogen hjælp ved at hijacke andres gamle spørgsmål.

Prøv at oprette dit eget spørgsmål i stedet og se, hvad der sker :-)
Avatar billede Brugersoren Nybegynder
12. december 2012 - 06:01 #8
Tak for alle svar. Det viser sig heldigvis, at billederne også findes i på en anden enhed. Men rart at vide at der er muligheder i sådan en dum situation. Så igen, tak for indsatsen.