Avatar billede dm0108 Nybegynder
28. januar 2008 - 21:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med "satelite tv for pc"

Er der nogen der har erfaringer med dette:
http://www.satellitetvtopc.com/?hop=adtrack36
Det virker alt for godt til at være sandt.
Mvh. Jakob
Avatar billede gurly Praktikant
28. januar 2008 - 22:37 #1
Der er noget ligende her
ikke så mange stationer måske, men til gengæld gratis
http://www.aelling.lir.dk/public
Avatar billede dm0108 Nybegynder
29. januar 2008 - 08:33 #2
Hej qurly
Har du brugt den?
Har du erfaringer med ovenstående...
Avatar billede gurly Praktikant
29. januar 2008 - 15:02 #3
jeg har ingen erfaring med den side du linkede til
aelling online tv bruger jeg dagligt, det er nemlig min ejen side  c",)

Jeg kunne også sagten få 3000 stationer med, men de 2500 af dem ville du ikke gide kigge på, shopping tv fra kina, eller en lokal tv station fra italien, det gide ingen glo på.
Jeg har kun kanaler med som jeg rent faktisk tror folk gider se.
Avatar billede gurly Praktikant
29. januar 2008 - 15:03 #4
PS du behøver jo ikke downloade tv programmet, du kan også se det direkte på siden
Avatar billede gurly Praktikant
29. januar 2008 - 15:12 #5
Jeg har kigget lidt mere på den side (satellitttvtopc)  og der kan jeg se at de tager betaling for at vise mange af de samme kanaler som jeg viser gratis.
Jeg kan se at de også gør det på samme måde som mig, det vil sige at de streamer ingen kanaler selv, de bruger streams der i forvejen findes på nettet.
det vil sige at alle de 3000 kanaler de reklamere med, dem vil du kunne finde gratis et andet stede på nettet, foordi det er stream de "låner" fra de forskellige tv stationers hjemmesider.

Du kan se 3000 gratis kanaler her > http://wwitv.com/portal.htm
Så det er der ingen grund til at betale penge for hos satellitttvtopc

Og når det kommer til musik tv, så er mit udbud da vist bedre  c",)
Avatar billede dm0108 Nybegynder
29. januar 2008 - 21:10 #6
Sejt.. Har du nogen kanaler som viser superbowl...
livestream..
Avatar billede gurly Praktikant
29. januar 2008 - 21:41 #7
superbowl, har det noget med baseball at gøre
for så er der en der hedder "USA - Baseball channal"
den er lidt længe om at loade lige nu kan jeg se, men den køre som den skal
Avatar billede dm0108 Nybegynder
30. januar 2008 - 08:18 #8
Superbowl er finalen i amerikansk fodbold NFL..
Avatar billede gurly Praktikant
30. januar 2008 - 11:17 #9
okay, jeg ved intet om sport  c",)

Hvis ikke du får andre svar her, så smid et svar selv og accepter det så du får dine point retur  c",)
Avatar billede dm0108 Nybegynder
30. januar 2008 - 17:59 #10
Jeg synes nu du fortjener nogle points
så smid et svar..
Avatar billede gurly Praktikant
31. januar 2008 - 15:51 #11
c",)