Avatar billede arabica Nybegynder
28. januar 2008 - 21:32 Der er 1 kommentar

Problemer med Zmags

Hej

Efterhånden er flere og flere kataloger på nettet gået over til at bruge Zmags som deres måde at vise deres katalog på. Problemet er blot at jeg ikke kan se disse kataloger.

Katalogerne afspilles som Flash og jeg har den nyeste Flash-afspiller installeret, men stadig uden held. Jeg har også prøvet at deaktivere min firewall, men også uden succes. Hvad kan jeg gøre?

Eksempler på kataloger der bruger Zmags:
ugeaviserne fra Bilka og Føtex.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede jimp_jay Nybegynder
06. marts 2008 - 08:24 #1
Hej,

Jeg er supporter hos Zmags Danmark.

Prøv at rense din browser cache og eventuellt cookies også, hvis førstnævnte ikke skulle fungere.

Hvis ikke ovenstående skulle fungere kunne jeg godt tænke mig at vide hvilken OS platform, browser og versioner af disse du kører.