Avatar billede zeroxdk Nybegynder
28. januar 2008 - 17:00 Der er 6 kommentarer

Bruger-system med galleri

Med udgangspunk i denne:
http://www.eksperten.dk/artikler/669

Ønsker jeg at lave et bruger-system hvor brugeren har mulighed for at have sit eget galleri, jeg kunne derfor godt tænke mig at vide hvordan det skulle strikkes sammen, med hensyn til PHP og MySQL...
Avatar billede zeroxdk Nybegynder
28. januar 2008 - 17:01 #1
Altså billede-galleri hvor brugeren har mulighed for at uploade / slette osv... ( Det behøver ikke at være AJAX)
Avatar billede zeroxdk Nybegynder
28. januar 2008 - 18:23 #2
jeg går udfra at hver gang en bruger er logget ind og f.eks vælget er uploade et billede, så bliver det f.eks uploadet til en del af MySQL databasen så man kan se det tilhører ham..
Avatar billede stengaard Praktikant
28. januar 2008 - 21:39 #3
lytter med ??? ;)
Avatar billede superdreng Nybegynder
29. januar 2008 - 13:05 #4
Det tror jeg ikke du kan få lavet gratis? :-)
Avatar billede zeroxdk Nybegynder
29. januar 2008 - 13:29 #5
jeg ønsker heller ik at få det "lavet" men at få den basale ide til at starte på...
Avatar billede kallesen01 Nybegynder
04. februar 2008 - 21:32 #6
Uden at sidde ved en pc hvor jeg har noget liggende , så ville jeg da mene at du kunne lave det sådan at hver bruger har et unikt ID eller at brugerens adresse kommer til at se sådan her ud : www.ditdomæne.dk/username.php?=BRUGERNAVN,

og så i "ret_profil.php" laver du et upload_image.php script, og i www.ditdomæne.dk/username.php?=BRUGERNAVN laver du vel bare en funktion som viser at at lige præcis den bruger skal have et billede fra nettop den mappe/sti du har angivet...

håber du forstå den lidt kringlede formulering.

Kenneth!