Avatar billede re-flex Nybegynder
27. januar 2008 - 12:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Underlig dialogboks

Jeg får til tider en dialogboks frem, som hedder "Registrering af dialogbokse fra interaktive tjenester", som jeg ikke har set før.

Der står følgende:
------------------------------------------------------------------
Et program kan ikke vise en meddelelse på skrivebordet.
Et program mangler muligvis informationer eller tilladelse til at fuldføre en opgrave.

-> Vis meddelelsen
-> Påmind mig om et par minutter
------------------------------------------------------------------

I kan se et screenshot af dialogboksen her:
http://www.photosgraphein.net/dialogboks.jpg

Såvidt jeg ved skyldes den, at et eller andet program eller lign. ikke er fuldt kompatibelt med Vista. Men ved ikke helt, hvilket program det skulle være, da jeg ikke har installeret nogle programmer, inden den kom frem... Det skete fra den ene dag til den anden...

Håber der er nogle som kan hjælpe....

Med venlig hilsen
Jakob
Avatar billede roxydk Nybegynder
09. marts 2008 - 14:25 #1
Jeg er fra i dag begyndt at få nøjagtig samme meddelelse som Jakob, skyldes også svchost.exe

Håber nogen kan hjælpe
Avatar billede re-flex Nybegynder
14. maj 2008 - 10:42 #2
Lukket...
Avatar billede louisek Mester
17. marts 2010 - 10:37 #3
fandt du et svar på problemet? - jeg oplever nemlig det samme

Vh Louise