Avatar billede dkskynet Nybegynder
27. januar 2008 - 11:37 Der er 2 kommentarer

Multiplayer Spil

Hej hvad ville det koste hvis der var en som skulle lave ligsom http://www.xgenstudios.com/play/stickarena ???

Jeg kunne godt tænke mig at få lavet sådan et spil men skal lige havde nogen priser sådan jeg kan gå vider med det

Håber jeg kan få nogen gode priser
Avatar billede studious_design Nybegynder
27. januar 2008 - 12:18 #1
Det game er mere kompleks end som så... professionelt set ville det nok koste omkring en 35-45.000,- hvis du ville gå direkte til værks uden markedsundersøgelser, personas eller anden forarbejde. (ekskl. et website at have spillet på).

Du kunne sikkert også finde nogle gode studerende, og med lidt solid projektvejledning kunne du sikkert sætte noget i søen til 10-15.000,-

Med venlig hilsen    Emil Larsen

Manager, Studious Design / Projektopslag.dk

[T]: 24 81 56 81
[M]: info@studiousdesign.dk
[W]: www.studiousdesign.dk / www.projektopslag.dk
Avatar billede olebole Juniormester
27. januar 2008 - 14:30 #2
<ole>

PHP og andre scriptsprog er i udgangspunktet ikke egnet til multiplayer-spil. Der skal du over i noget, der kan pushe data til klienten ... f.eks. Java.

Hvis spillet skal kunne laves professionelt for 35-40.000 kr, skal det være ret simpelt (= kunne udvikles/designes/kodes af én mand på en enkelt uge).

/mvh
</bole>