Avatar billede ttp Nybegynder
14. juni 2001 - 20:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows 98 bruger word som standart program til JPG filer

Hvordan får man Windows til at holde op med det?????
Avatar billede theartist Nybegynder
14. juni 2001 - 20:58 #1
Du holder shift ned mens du højreklikker på en jpeg fil, så siger du åbn med... og så kommer der et program op, her vælger du hvad du vil åbne jpeg med og krydser af i at den altid skal åbne med det program...
Avatar billede jimsim Nybegynder
14. juni 2001 - 20:58 #2
Marker en jpg-fil, hold shift nede, vælg \"åbn med\" find det program du vil bruge istedet. Sæt flueben i \"brug altid dette program...(eller noget i den stil
Avatar billede vladimirr Nybegynder
14. juni 2001 - 20:58 #3
i stifinder -> vis -> mappeindstillinger ->Filtyper -> Fjern Jpeg.
Så kan du tilføje et nyt program næste gang
Avatar billede jimsim Nybegynder
14. juni 2001 - 20:59 #4
Ja sorry glemte højreklik :(